Výzkumy: Vliv CBD na náš spánek

 

Vliv CBD na náš spánek

 

Dokáže nás CBD ukolébat ke spánku, zjednodušit usínání a prohloubit spánek natolik, abychom ráno vstávali svěží, plně zregenerovaní a příjemně vyspalí? Na téma spánek a CBD probíhá za poslední léta řada odborných studií, která se přiklání k tomu, že ano. CBD podle mnohých vědců dokáže pomoci s nespavostí, při poruchách spánku v době rekonvalescence i u pacientů s poruchou autistického spektra.

 

 

Studie: CBD může výrazně pomoci ke zkvalitnění spánku

 

Výzkum provedený v roce 2019 zkoumal účinky CBD na 103 dospělých a zjistil, že látka snížila úzkost účastníků a zlepšila jejich spánek.

 

Studie z roku 2017 v časopise Current Psychiatry Reports naznačuje, že CBD by mohlo být užitečné při léčbě poruch spánku, jako je nespavost a porucha spánkového chování s rychlým pohybem očí (REM).

 

Další studie z roku 2019 dospěla k závěru, že CBD pomohlo zlepšit kvalitu spánku u 71,4 % pacientů s poruchou autistického spektra (ASD).

 

CBD může být rovněž první berličkou k nastavení zdravého spánkového režimu: tím, že dokáže zmírnit napětí v těle nabízí příjemné uvolnění i při náročných životních situacích a při nadměrném stresu v práci.

 

5 tipů pro sladké spaní:

 

  1. Poznejte svůj cirkadiánní cyklus: jste spíše noční sova nebo ranní ptáče? V které denní hodině jste nejproduktivnější a kdy naopak nejunavenější? Pozorujte, kdy se vám nejlépe usíná a přizpůsobte tomu pokud možno svůj denní režim. Můžete patřit mezi šťastlivce, kteří nejsou ani typickou noční sovou či ranním ptáčetem a vaše tělo se tak dokáže přizpůsobit dané životní situaci – ať už brzkému rannímu vstávání či pozdnímu usínání. Vždy však platí, že pro plnou regeneraci mysli i těla bychom měli spát 8 hodin denně.
  2. Od 17. hodiny se nedoporučují pít čaje s obsahem teinu či kofeinové a alkoholické nápoje. Ten tělo odbourává ještě několik hodin po užití a může tak znesnadnit usínání.
  3. Aktivní během dne! Unavte tělo cvičením, procházkou na čerstvém vzduchu, jógou či jinou sportovní aktivitou.
  4. Pokud vás trápí vtíravé myšlenky před spaním, které vám nedovolí se plně uvolnit, zkuste nejrůznější dechová cvičení či krátké meditace.
  5. Na šlofíka během dne zapomeňte. Pakliže máte problémy s usínáním, držte se stanovené doby spánku, dokud si ji vaše tělo plně neosvojí!

 

Vliv na Váš spánek Relaxační sprej Cannor

Vliv CBD na náš spánek

 

Pomocníci pro snadné usínání:

 

CBD 15% full spectrum olej: 4 – 6 kapek užívejte 20 minut před uložením do postele či při akutních problémech

Přírodní bylinná směs SEN: usínací rituál můžeme podpořit čajem Sen, který zmírní nervové napětí a neklid a příjemně nás ukolébá ke spánku.

Relaxační sprej Calm & Relax: aromaterapie má pro spánek zásadní význam, dokáže totiž okamžitě ovlivňovat stav naší mysli. Jedinečný osvěžovač vzduchu Pillow Spray je vhodný k rozstřikování nejen v ložnici, ale také v dalších otevřených prostorách, kde je zapotřebí zklidnění atmosféry a rozjitřených emocí.

 

Vliv CBD na náš spánek

 

 

 

zpět na všechny články

0
Košík